Tuesday, September 8, 2009

Ramadhan

salam, hi all! on monday kami semua keluar pergi break the fast sama-sama. seronok lah! blurp..blurpp..kenyang ngat-ngat. ari tu berbuka kat DP. tak tau napa nama dia. yang aku tau makanan THAI. citanya mula-mula macam ni, pagi tu masuk kelas dak dak ni tanya "sapa nak p petang ni?" but dak dak laen ni tak layan. dowang (tin n sha) duk buat-buat cakap ngan meja n tingkap dalam kelas ni. bengang kot! haha.

pas di marah oleh akaq akaq ni, we all buat keputusan p seramai 13 orang. pastu ada yang p pukul 3, ada yang lepas asar. aku, sha, da, tin, moni, rosel, n amal and amad p awai. pai kat sana we all shopping till drop. hahaha.memang best. aku beli sandal, kadegan (xtau nak eja) - cardigan lah mak ngah! aksesori and ape lagi tah. shopping but doq tak beli apa2 pon lagik. (doq tu nada) padahal aku taknak shopping, nak teman jew tengok-tengok aku yang g shopping.

kul 6 lebey kitorang gerak p restoren nampak lak rosma n khai. cun melecun, natural beauty. pastu order makanan. aku makan BBQ chicken rice. dap ngat-ngat (comel tak?) haha. aku makan sup tomyam banyak gilew. nak kembong perut. pas makan balik lah. tak tau nak wat pa lagi. padahal takot ngan mama. haha. dah lah penat aku berleter. next time continue lah. aku sayang korang semua. muah muah. lots of love ;) - efa cumeyl ngat ngat.



muka penat. (KONON) haha


Monie, kak rosel, tenmad


tengah tunggu nak break the fast! huahua


mon mon. heee


ni awek paling cun skali. nah! amik hang! hahaha

fizah ngan jaja (sponsor camera. haha)


amad dan amal. pendatang haram yang halal. hahahah. muahxx! sakan ko shopping ea mat!


awat aku tadak? hahaha


kek ni sodap. huahau. tq birthday girls!


ni lagi la comel! hahahha


mereka bertiga!


kek lagi.


happy family. ;))


sweet! i like!!


2 comments:

Chekgu Chantek said...

napa gmbaq aku xbyk ni!!

Chekgu Chantek said...

awan terbang lpe nk type nama..