Saturday, January 29, 2011

PENGORBANAN DEMI KORANG SEMUA!!

hmmm..ni la 1 time aku nk tulis dlm blog chekgu chantek ni..2 pun sebab tetiba dapt ilhamm..
pe yg aku nk tulis ni bukan pew pon..cuma nk ucap thanzzz sangt2 kat korng2 sume "dak2 kelas pk1 n semua penuntut IPG ni"
bukanyer apa...aku terharu sangt2 atas sokongan dan kepercayaan yg korang bg kat aku..
memang..terus terang aku cakap..aku x mau semua tu..x mau!!!! orng yg faham je tahu perasaan aku..bukan senag untk aku pikul semua tu..tp..
aku amik masa untk terima semua ni..apa yg leh aku kuat,aku ingt  balik pengorbanan kwn2 clasmate kesyangku ni..jd..aku pun cuba pujuk diri ku untk ikhlaskan smua ni..bg aku..ni la masa aku untk bekorban untk kwn2 ku...aku terharu sangt2 bile namaku diumumkan ada yg menjerit kegirangan n bile namaku dipanggil untk menerima wartikah,sorakan dan sokongan2 yg ku dengar dari atas pentas dr sahabt2 ku yg x pernah jemu tiba2 membuatku merasakan diriku begitu diperlukan untk merka..mahu menitis saja air mataku ketika itu..:(
to all my friends..aku mohon maaf sangt2 sebab x mampu nk janji apa2 untk korng semua...apa yg leh aku katakan,.aku akan cuba wat yg terbaik untk korng..insyaAllah..tp aku x janji..aku harap korang pun faham kan keadaan aku..
aku wat semua ni demi korang semua!! aku sayng PK1!!!! aku sayng clasmate aku!!!!
yg pentng aku nk kita tetap satu dalm apa jua seklipun!!!
kerjasama n sokongan dr korang semua sangt2 aku perlukan !!!!
terima kasih,thank you,syukran atas semuanya.."(^_^)"
I LOVE U ALLL!!!

2 comments:

Anonymous said...

ni msti xlen xbkn..dayah...

Unknown said...

DAYAH ! muahh!