Friday, August 14, 2009

saya sayang kelas saya!

first of all, dah banyak sangat dah assignment yang kita dapat. semua orang dalam keadaan stress stress belaka. hehe. termasuk lah aku. terasa seperti aku malas nak buat esemen. tapi apakan daya. kerana cinta pada ilmu, terpaksa ku turuti jugak arahan lecturer. hahahha. tah pa pa. sekarang ni musim wabak H satu N satu. melaka teruk kot. kami semua hidup dalam ketakutan. kelau keluar melaka pon kadang-kadang. risau la! bila ada classmate kami yang demam masing-masing suh budak tu rehat. hehe. (ya ka?)

sepanjang minggu ni apa PK1 buat? hehe. we have so much thing to do. assignment. yang mana kami mula bengang dengan madam L yang nak juga ganti kelas even sebenarnya tapayah pon ganti. memang nonsense! tapi kami hanya insan biasa. kami tak sanggup nak dengar kata-katanya yang ibarat bertih jagung itu. non stop! pot pet pot pet. arghh! kami gagahi juga dengan buat kerja yang dia suruh tu. tapi aku ngan shasha tak hantar lagi. (hehehhehehe. gelak bangang di situ)

hari selasa kami ada gerko hoki. wah wah wah, en. mejar memang rox! suka lah kelas ngan mejar. masa maen tu, permainan kami sangat baek. semua dapat tunjuk skill masing-masing. memang setai! peh! hahaha. aku yang jd keeper ni tak larat nak gelak tengok hampa maen. setai..sapa kata tak setai. haha. sorang hayun kayu kena kaki, sorang lagi balun tangan. haha. memang profesional lah kot!! dah balik-balik dari maen, semua dah penat-penat so, macam ok lah.(apa yang ok?) geee~

the next day, ada hoki jugak tapi ni kelas. but LUCKILY, we missed it. hahaha. luckily. tableh blah. bus tak dapat, barang tak amik. aku tak terbangun, sedikit sial di situ. haha. mr.M pon marah. hmm. tak apa. bus tu salah pentadbiran. barang tak amik tu salah aku ngan shasha kot sebab kami tertido. kalau tak kami sapa lagi kan nak amik barang? (adakah unsur memerli di situ? eh tidak tidak..haha. tak semua orang perfect)

hari khamis kami semua dapat pegi stadium. mr.M bawak camera gedabak dia. akulah antara orang yang paling teruja! huhu. cikgu bagi peluang pulak maen snap snap. apa tunggu lagi? syok syok. bukan aku sorang ja, padil n efa pon sempat pegang. good good! kami amik gambo lompat lah apa lah. macam tak penah jumpa camera! semua have fun lah lepas bengang-bengang dengan ehem ehem. hehehe. (you-know-who) sampaikan en.Z tanya 'korang ni maen hoki ke amik gamba?' then u know en.Z!

heee..so, aku amik kesempatan ni nak mengucapkan ribuan......DERRRRRRR!~~~ apa aku merepek ni. ok lah. tah pa pa. aku penin ni. so PK1, KURANGKAN KONTRAVERSI, TINGKATKAN PRESTASI! ala ala melodi gitu.

p/s : updated la sama woi!!

bye bye bye!

No comments: